روش سریع برای تعمیر کولر گازی در کرج

[caption id="attachment_19" align="aligncenter" width="300"]تعمیر کولرگازی در کرج تعمیر کولر گازی در کرج[/caption]

تعمیر کولر گازی در کرج

تعمیر کولر گازی در کرج: این روزها استفاده از کولرهای گازی آنچنان رایج است که هر کسی با این دستگاه‌ها آشنایی دارد. هرچه دامنه استفاده از این کولرها بیشتر شود طبیعتاً نیاز به خدمات مرتبط با آنها نیز افزایش خواهد یافت. یعنی تعمیر، سرویس کاری، خرید قطعات و غیره. از طرفی عموم مردم ترجیح می‌دهند تعمیر کولرگازی در کرج را به نمایندگی کولر گازی در کرج بسپارند.
کرج بوران به عنوان شرکتی فعال در زمینه سرویس کولرگازی در کرج همواره آماده خدمات دهی به شما عزیزان است. در این صورت فرصتی می‌یابید تا صرف نظر از نوع برند، تعمیر و سرویس کولر گازی در کرج را به ما محول کنید. به طوری که گویی به نمایندگی کولر گازی برای هر یک از برندهای زیر مراجعه کرده‌اید: اجنرال، جنرال، جنرال گلد، جنرال مکث، زانتی، ایولی، گری.

البته که فرصت تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در کرج، سرویس کولرگازی هیتاچی در کرج و غیره را نیز در اختیار خواهید داشت. در ادامه بد نیست آشنایی مختصری با کولر گازی و نحوه تعمیر و سرویس آنها داشته باشید. این گونه بدون هیچ دردسری می‌توانید به انتخاب از میان انواع نمایندگی کولر گازی در کرج بپردازید. در واقع مراجعه به این نمایندگی‌ها را می‌توان 1 روش سریع برای تعمیر کولر گازی در کرج دانست.

تعمیر کولرگازی در کرج | کولر گازی چیست؟

در پاسخ به این که کولر گازی چیست باید آن را جزو دستگاه‌های تهویه مطبوع بدانیم. کولرهای گازی قابلیت گرمادهی و سرمادهی را به صورت یکجا دارند؛ یعنی کافی است بر اساس فصل به انتخاب بپردازید. ناگفته نماند با خرید اسپیلت از نمایندگی کولرگازی  در کرج، خریدی امن و مطمئن خواهید داشت. به اضافه این که دستتان باز است تا از میان کلیه برندهای زیر به انتخاب بپردازید: الجی، سامسونگ، دوو، توشیبا، میدیا، یونیوا و...
در این صورت  بابت سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج نیز هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت؛ چرا که خرید یک اسپیلت قوی و با کیفیت از برندی معتبر همچون سامسونگ تنها بخشی از نیاز خریدار محسوب می‌شود؛ البته که نمایندگی کولر گازی در کرج به نحو مطلوبی به این نیاز پاسخ داده است.
با این حال نمی توان از اهمیت تعمیر کولر گازی در کرج نیز غافل شد. همچنین سرویس کولر گازی در کرج نیز به همین اندازه مهم است. به پشتوانه نمایندگی کولر گازی در کرج از بابت خرید، تعمیر و سرویس این اسپیلت‌ها کاملاً آسوده خاطر خواهید بود. مهم تر از همه این که خدمات مورد نظرتان را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دریافت می‌کنید.

تعمیر کولر گازی در کرج | اجزای تشکیل دهنده اسپیلت

پیش از اقدام برای سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج بهتر است اجزای آن را بشناسید. البته مراجعه به نمایندگی کولر گازی در کرج شما را از هرگونه اقدام خودجوشی بی نیاز می‌کند؛ چرا که در این صورت می‌توانید سرویس و تعمیر اسپیلت خود را به کرج بوران واگذار کنید. روی هم رفته اجزای تشکیل دهنده کولرگازی به شرح زیر است:
• کمپرسور
• شیر انبساط
• کندانسور
• لوله مویین
• اوپراتور
توجه داشته باشید تعمیر کولر گازی در کرج باید به نمایندگی‌های معتبر آن سپرده شود. البته که این موضوع درباره سرویس کولرگازی در کرج نیز صدق می‌کند. مبادا تصور کنید پس از مشاهده چند ویدیوی آموزشی شخصاً می‌توانید برای تعمیر کولر گازی در کرج اقدام نمایید. این موضوع درباره کلیه برندهای موجود در بازار نیز جاری است؛ یعنی سرویس و تعمیر کولر گازی تنها از عهده افراد متخصص و زبده بر می‌آید. از اجنرال و جنرال گرفته تا جنرال گلد، جنرال مکث، زانتی و غیره.

[caption id="attachment_20" align="aligncenter" width="300"]انواع کولر گازی انواع کولرگازی[/caption]

تعمیر کولر گازی در کرج | انواع کولرهای گازی

از اجزا و برند کولرگازی که بگذریم، هنگام تعمیر کولرگازی در کرج باید به مدل آن نیز توجه شود. بنابراین به وقت مراجعه به نمایندگی کولر گازی در کرج مدل آن را مورد توجه قرار دهید. این کولرها در مدل های مختلفی تولید می‌‎شوند و وجه تمایز آنها را باید در ظرفیتشان دانست.
در واقع نمایندگی کولر گازی در کرج این امکان را مهیا کرده که بسته به نیاز خود به خرید کولرهای گازی بپردازید. رایج‌ترین مدل کولرهای گازی که کرج بوران نیز به ارائه آن می‌پردازد به شرح زیر است:
• یونیت یا مدل پنجره ای

• مدل اسپلیت یا دو تکه
• کولر گازی مدل پرتال
• داکت اسپلیت
• کولرهای گازی مولتی اسپلیت
• مدل سقفی و زمینی
• کولرهای گازی مرکزی(ایستاده)

انواع کولرهای گازی بر اساس عملکرد

در یک تقسیم بندی مجزا، کولرهای گازی بر اساس عملکرد خود به دو دسته زیر تفکیک می‌شوند:
• کولر گازی یک تکه
• کولر گازی دو تکه

اهمیت و مزیت استفاده از اسپیلت و کولرهای گازی

• کاهش آلودگی هوا
• مجهز به فیلتر ضد حساسیت
• ظرفیت و توان بالا در حالت سرمایشی و گرمایشی
• امکان نصب مستقل در اماکن گوناگون
• پایین‌ترین نرخ مصرف انرژی در مدل اینورتر کولر گازی
• دارای قابلیت ترموستات دمایی
• تنظیم اتوماتیک دمای محیط
• عملکرد بی صدا در مدل‌های اسپیلت و اینورتر
• گزینه‌ای مناسب برای تهویه مطبوع
• باکتری، کپک و غیره در آن رشد نخواهند کرد.
• دارای محیطی تمیز و ضدعفونی شده

راهنمای خرید از نمایندگی کولر گازی در کرج

در هنگام خرید یک کولر گازی باید به نکات مهمی توجه شود. از جمله نوع مصرف و مکان. به خصوص که این کولرها قابلیت به کارگیری در اماکن مختلفی را دارند. از مصارف خانگی گرفته تا عمومی همچون هتل، بیمارستان، ورزشگاه، مطب پزشکی و غیره. البته با مراجعه به نمایندگی کولرگازی  در کرج می‌توانید از مشاوره پیش از خرید نیز بهره مند شوید.
به عنوان مثال اگر در داخل خانه فضای کافی برای نصب کولر گازی ندارید؛ پیشنهاد می‌دهیم به سراغ مدل‌های پنجره‌ای (یونیت) بروید. همچنین برای مکان‌های بزرگ و وسیع معمولاً اسپیلت (دو تکه) مناسب‌تر است. البته که خرید یک کولر گازی ایده آل نیازمند توجه به نکات بیشتری می‌باشد؛ در نتیجه توصیه اکید داریم که برای تعمیر کولر گازی در کرج  یا خرید آن حتماً به نمایندگی کولر گازی در کرج مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_22" align="aligncenter" width="300"]تعمیر کولرگازی در کرج تعمیر کولر گازی در کرج[/caption]

تعمیر کولر گازی در کرج و روش‎های آن

همان طور که گفته شد تعمیر کولرگازی در کرج از هر برندی که باشد، امری کاملاً تخصصی است. چنانچه سرویس و تعمیر کولر گازی  در کرج را به فرد غیر متخصص بسپارید؛ ممکن است خرج و خرابی بیشتری روی دستتان بگذارد. کرج بوران به عنوان نمایندگی کولرگازی در کرج آماده یاری شما عزیزان در زمینه   تعمیر کولرگازی در کرج می‌باشد.
در این صورت تیمی مجرب و کار بلد برای سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج در خدمت شما قرار می‌گیرد.

به اضافه این که خدمات ما جوابگوی کلیه برندهای کولر گازی است. در واقع کرج بوران مجهز به سرویس کارانی مجرب برای تعمیر کولرهای گازی با برندهای ژاپنی  است؛ بنابراین شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر انواع کولرهای زیر به ما مراجعه کنید: جنرال، جنرال گلد، جنرال مکث، زانتی، ایولی، گری، میتسوبیشی، هیتاچی، الجی، سامسونگ، دوو، توشیبا، میدیا، یونیوا و...

با این تفاسیر مراجعه به ما بهترین و سریع‌ترین روش موجود برای سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج است. به خصوص که به  عنوان یک نمایندگی فعال و معتبر، سرویس کارانی آموزش دیده و با تجربه را نیز به کار گرفته‌ایم.

اقدامات صورت گرفته برای تعمیر کولر گازی در کرج گام به گام به شرح زیر است: در وهله اول می‌توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این مرحله نهایت تلاش ما بر این است که به صورت غیرحضوری از اسپیلت‌ها عیب یابی شود. در غیر این صورت بسته به تمایل خود می‌توانید از دو روش تعمیر در محل یا ارسال به نمایندگی استفاده کنید. گاهی ممکن است خرابی داکت اسپیلت با تعویض قطعات بر طرف شود. گاهی نیز مشکلات جدی‌تری وجود دارد. لازم به تذکر است که ترجیح ما در کرج بوران مبنی بر تعمیر قطعات است نه تعویض آنها؛ یعنی در حد ممکن برای رفع عیوب قطعات فابریک کولرهای گازی تلاش می‌کنیم.

چنانچه این تلاش‌ها جوابگو نبوده و کار به تعویض قطعات بکشد؛ حتماً آن را با قطعات اصلی جایگزین خواهیم کرد. بدین ترتیب شما مصرف کننده محترم فارغ از هرگونه و دغدغه‌ای خواهید بود. روی هم رفته کرج بوران در نمایندگی کولرگازی در کرج بیش از یک دهه سابقه دارد.

در نتیجه کافی است به صفحه اصلی وب سایت ما رفته و بر گزینه درخواست سرویسکار کلیک کنید. پس از آن است که تکنسین‌های ما در اسرع وقت جهت ارائه خدمات زیر به محل اعزام می‌شوند: نصب، سرویس، لوله کشی، تعمیرات کولر گازی و داکت اسپیلت و...

در خصوص تعمیر انواع کولرهای گازی باید نکته‌ای را متذکر شویم؛ غالب شرکت‌های فعال در زمینه سرویس و تعمیر اسپیلت تنها واسطه‌ای میان مشتری و سرویسکار محسوب می‌شوند؛ بنابراین در قبال خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران هیچ گونه مسئولیت و تعهدی ندارند. در حالی که کرج بوران قدیمی‌ترین و معتبرترین نمایندگی کولر گازی در کرج است؛ در نتیجه پیامدهای ناشی از کلیه خدمات و تعمیرات ارائه شده با با گارانتی روز عهده دار می‌شود.

پیش از اقدام برای تعمیر کولر گازی در کرج طبیعی است که بخواهید از قیمت و هزینه‌ها مطلع شوید. در کرج بوران نیز قبل از شروع به کار تکنسین‌ها، محدوده قیمت به شما اعلام خواهد شد. در نهایت هم هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج صرف نظر از برند مصرفی، کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود؛ چرا که ما در زمینه تعمیر کولر گازی در کرج تنها نمایندگی تعمیر و سرویس کلیه برندهای زیر هستیم: توشیبا، میدیا، یونیوا و...

سرویس کولرگازی در کرج | سرویس کولر گازی در کرج

در جای جای این مقاله بر اهمیت سرویس کولر گازی  در کرج تاکید داشته‌ایم. البته در عمل در کشورمان آنطوری که باید به سرویس  کولرهای گازی و اسپیلت‌ها توجه نمی‌شود. در حالی که سرویس کولر گازی در کرج موجب افزایش طول عمر این دستگاه‌ها خواهد شد. روی هم رفته منظور از سرویس کردن، یک سری خدماتی است که توسط شرکت های نصب و تعمیر داکت اسپیلت ارائه می‌شود.
ناگفته نماند که اگر سرویس کولر گازی  در کرج را به موقع انجام دهید؛ حتی از خرابی کولر نیز جلوگیری خواهد شد. منتها به شرط این که در فواصل منظمی برای این امر دست به کار شوید. به گفته کارشناسان کرج بوران زمان مناسب برای سرویس کولر گازی در کرج هر شش ماه یکبار است.
با چنین عملکرد هوشمندانه‌ای از تعمیر کولرگازی در کرج جلوگیری خواهد شد. مهم‌تر از همه این که به پشتوانه سرویس کولر گازی  در کرج در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود. مشروط به این که این سرویس دهی از جانب افرادی متخصص و مجرب انجام گیرد.

[caption id="attachment_23" align="aligncenter" width="300"]سرویس کولر گازی در کرج سرویس کولرگازی در کرج[/caption]

 

همان طور که گفته شد سرویس کولر گازی در کرج کاری است که باید به نمایندگی های معتبر محول شود. در این صورت است که کار به تعمیر کولر گازی  در کرج نمی‌کشد. با این حال تعمیر داکت اسپیلت را نیز باید جزو خدمات سرویس دهی به حساب بیاوریم. خدماتی که نمایندگی‌ها برای سرویس اسپیلت ارائه می‌دهند شامل کلیه برندهای زیر خواهد شد: ایولی، گری، میتسوبیشی، هیتاچی، الجی، سامسونگ، دوو و...

توجه داشته باشید سرویس کولرگازی در کرج از زمان خرید شروع شده و شامل اقدامات زیر است:
• نصب اسپلیت و دیگر انواع کولر گازی

در خصوص نصب کولر گازی ممکن است بگویید که ما خودمان از پس آن بر می‌آییم. تنها کافی است اسپیلت را در محل آن قرارداده و روشن کنیم! چنین تصوری کاملاً غلط است و نصب داکت اسپیلت آنچنان اهمیت دارد که باید توسط یک تیم حرفه‌ای انجام گیرد. برای نصب و راه اندازی کولرهای گازی مراحل زیر باید طی شود:

1) برقراری اتصال میان کندانسور و پنل دستگاه از طریق لوله کشی کولر گازی

2) پرچ کردن لوله‌های کولر گازی. مشروط به این که لوله‌های بیش از حد محکم بسته نشود؛ چرا که در این صورت احتمال آسیب دیدن آنها وجود دارد.

3) سیم کشی دستگاه. توجه داشته باشید سیم‌های پنل داخلی باید به جلوی آن فرستاده شود.

4) هواگیری دستگاه. انجام این مرحله برای اسپیلت‌های نو و کار نکرده واجب است.

5) به شارژ داشتن کولر گازی توجه کنید.

6) بررسی فشار و نشتی در لوله و شیر گاز

7) وصل کردن پمپ وکیوم کولر گازی

• تعمیر کولرگازی در کرج

پیش تر توضیحات مفصلی در مورد روش‌های تعمیر اسپیلت‌ها مطرح نمودیم. اکنون دیگر دستتان آمده که تعمیر کولرهای گازی دارای گارانتی است. به اضافه این که به دو صورت در محل و ارسال به نمایندگی صورت می‌گیرد و...

• شست و شوی دستگاه (پنل داخلی و خارجی آن)

یک کولر گازی با پره، فیلتر و کویل‌های تمیز عملکردی بهتر و با کیفیت‌تر خواهد داشت. چنانچه در استفاده روزمره خود از اسپیلت متوجه شوید که قدرت خنک کنندگی یا گرمادهی آن همچون سابق نیست؛ یعنی زمان آن رسیده که برای شستشوی پنل داخلی و خارجی آن اقدام کنید. می‌توان این طور گفت که نوبت سرویس کولر گازی در کرج فرا رسیده است.

• تست کلیه اجزای دستگاه تهویه هوا

پیش‌تر با اجزای یک اسپیلت آشنا شدید. دیگر می‌دانید که یک کولر گازی از بخش‌های زیر تشکیل شده است: کمپرسور، شیر انبساط، کندانسور و... یکی از مراحل اجرایی در سرویس کاری کولرهای گازی تست این اجزا است. به عنوان مثال برای تست کمپرسور  می‌توان از شیوه های زیر کمک گرفت: بررسی سیم پیچ، صدا و فشار کمپرسور.

• پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کرج بوران در زمینه خرید و فروش، تعمیر و سرویس کولرهای گازی در سرتاسر استان البرز فعالیت می‌کند. پس دریافت خدمات از تیم ما پشتیبانی کاملی به شرح زیر دریافت خواهید کرد: اعزام متخصصان با تجربه، گارانتی خدمات، سرعت در ارائه خدمات، هزینه‌های منصفانه و معقول و ...

• فروش و عرضه قطعات و لوازم جانبی کولر گازی در انواع برندها

همان طور که گفته شد در مبحث تعمیر کولر گازی در کرج اولویت ما بر تعمیر است نه تعویض! با این حال اگر تعمیرات جوابگو نباشد چاره‌ای باقی نمی‌ماند جز جایگزینی قطعات کولر گازی. با این حساب هم اینک می‌توانید برای خرید و سفارش لوازم جانبی و قطعات اسپیلت‌ اقدام کنید.

کافی است به وب سایت کرج بوران رفته و برند کولر گازی خود را از میان شرکت‌های زیر انتخاب کنید: گری، میتسوبیشی، هیتاچی، الجی، سامسونگ، دوو، توشیبا، میدیا، یونیوا و...

سخن پایانی

تعمیر کولر گازی در کرج به طور مختصر مورد بررسی کرج بوران قرار گرفت. اکنون دیگر می‌دانید که از خرید گرفته تا تعمیر و سرویس اسپیلت‌ها باید توسط نمایندگی کولر گازی در کرج انجام گیرد. به ویژه که این نمایندگی‌ها انواع برندهای موجود در بازارهای جهانی را تحت پوشش قرار می‌دهند؛ در نتیجه دیگر لزومی ندارد که زمان و انرژی خود را صرف جستجوهای فراوان کنید.
از دیگر مزایای تعمیر کولر گازی در کرج و سرویس کولرگازی در کرج این است که این امور با هزینه مقرون به صرفه‌ای انجام می‌گیرد. با این حساب اگر خواستار صرفه جویی در مخارج تعمیر کولرگازی  در کرج هستید؛ پیشنهاد می‌دهیم حتماً به سراغ نمایندگی‌های معتبر بروید. در این صورت حتی قیمت سرویس کولر گازی در کرج نیز به صرفه خواهد بود.
با این تفاسیر کافی است برند کولرگازی مورد نظر خود را با کارشناسان کرج بوران در میان بگذارید. به این ترتیب به نمایندگی کولر گازی  در کرج راه می‌یابید؛ یعنی می‌توانید کلیه خدمات مورد نظر خود را با گارانتی از ما دریافت کنید. خدماتی همچون، نصب، تعمیر، تعویض قطعه، لوله کشی و ...

بگذارید این طور بگوییم که مراجعه به یک نمایندگی معتبر خیالتان را بابت هزینه‌های تعمیر کولر گازی در کرج آسوده می‌کند. به اضافه این که خدماتی با کیفیت نیز دریافت خواهید کرد. از سرویس و تعمیر که بگذریم حتی برای خرید اسپیلت نیز می توانید روی ما حساب کنید. تنها کافی است که برند مورد نظر خود را از میان گزینه‌های زیر انتخاب کنید: جنرال مکث، زانتی، ایولی، گری، میتسوبیشی، هیتاچی، الجی، سامسونگ، دوو، توشیبا، میدیا، یونیوا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد